Category Archives: Kids & Family

My Kids Concert last Saturday

Here are the pics taken during my kids concert at The Summit last Saturday….

Punye ler susah nak amik gambor… and this is the first time for me to shoot pics in a auditorium with low lighting condition and the shooting distance is consider far… the worst is…. “SUSAH BEBENOR NAK TANGKAP GAMBOR BEBUDAK“…..

Tapi Alhamdulillah… kira ok la.. walaupon tak berapa pueh hati ngan hasilnye… gambor pon banyak yang blurr….. tak sharp sangat macam biasa… mungkin kene practice lagi dan kene belajor ngan sifu-sifu photo lagi camne nak dapat setting yang sesuai untuk condition cam gitu….

ni ler hasil yang tak seberapa tu….

HUH… POSING MAUT TU…

Afriena masih blur lagi

Tengah cari mama

hah.. baru start engine

heheh senyum plak dia….

Ashraff plak masok ngan blurnye..kenapa ramai sangat orang ni???

eleh-eleh… dah start joget

ikut ajalah Ashraff….

Afriena dah enjoy dah…

Ashraff masih lagi blurr…

hah.. goyang dik goyang…

hah.. oolaahoop plak dik

Ashraf pon hoolaahoop.. tapi muka tetap blur…

heheheh.. blur lagi

ok la.. janji ikut rentak

aiiikk.. naper mulot senget tu???

hah… ikut jer member sebelah

adik pon sama…

ok.. mambo dik …mambo….

Ashraff… dah nak abis baru engine start

hehe….

Ashraff tengok apa tu??

ok la..janji tak ngangis cukop…

adik syok jer layan

aiikk…. ada yang nak nyendeng tu

stedi dik…

aiikk.. senget lagi…

drama pon ada..

koboi pon ada…

korea mari pon ada…

Ulik mayang moden pon ada…

Kungfu pon ada…

tarian kipas cina pon ada…

lenggang lenggang kangkong pon ada…

dah abis dah dikk…

nyanyi lagu penutup..

punye ler ramaii…

huh…posing maut

She’s 3

Happy Birthday to Afriena Atiqah. She’s 3 yesterday. There’s was birthday parthy for Ashraff and Afriena yesterday. the party was so wonderful. will update photo soon.

Anyway, this is Afriena pic, She was few mins old and she’s 3. BTW, my doc ask me whether I’m ready for no. 3, Well , well, well……. and if my doc read my portal just to let her know , no ” parthy” last night.

3 years ago

on Oct 15,2005 we just came back from clinic for weekly check up and doc said..”lambat lagi ni’ ok see next week.
At 11.30 I feel the mild pain.. I have to wait untill 2m cos my hubby said give a sec for few times cos he wanted to finish his PS
game and I took 1 and 1/2 practice breathing also spend time time with ashraff

2pm sampai PMC, many reporter aound , mcm waiting for me – I’m not the celebrity heheh it’s actually Tun Gaffar Baba ….
then admit to delivery suite
, walking around and chatting with people in world to tell them I am in labour. Hubby tido…
4.30-I asked for jab , belum sempat jab took effect lil princess dah nak keluar… but I have to wait for Doc..cannot wait but must wait… Hubby gave ethonox to calm down..heheh “aku dalam dunia ku”4.45pm doc in , 3 push then baby out at 5.34… easy right?
OMG so cute… we so suprise with lil gal cos we could not see her “tuuuttt ” masa scanning.. alamak kena beli baju gal la nanti…